Essence Shape Your Face - Contouring Palette

18:39:00 Unknown 9 Comments

Pozdrav!

Za danas sam pripremila recenziju Essence Contouring palete.




Paletica košta 550din a ja sam je kupila u DM-u.
Paleta ima 14g i piše da je proizvedena u Kini. Sastoji se od 3 pana, od kojih je najveći pan za konturisanje.




Ja sam paletu kupila pre 15 dana, jako mi se svidela na prvi pogled + nov proizvod...kako odoleti! :)

Kada sam je isprobala na ruci usledilo je razočarenje! Hajlajt nijansa mat, a rumenilo sjajno....

Kontur nijansa je najpigmentovanija ali vuče na narandžasto, hajlajt se gotovo ne vidi na mojoj koži a rumenilo je sjajno umesto hajlajtera.



Što se tiče postojanosti, kontur nijansa mi stoji oko 8 sati, a rumenilo malo manje. O hajlajtu ne mogu da pričam jer ga jednostavno ne vidim na koži.





Ovo što se lepo sija je rumenilo, a hajlajt je neprimetan.
Da napomenem da je moja koža jako svetla, pa ne znam kako bi ovaj proizvod izgledao na devojkama koje imaju tamniju kožu.

Generalno ja i dalje nisam baš zadovoljna ovom paletom. Nije baš totalna katastrofa, ali od 3 proizvoda 1 je potpuno beskoristan a 2 srednje "iskoristivosti". Mislim da bi za taj novac bilo bolje kupiti 1  proizvod koji će imati svoju svrhu.


Naravno ovo je samo moje mišljenje, što ne znači da se vama ovaj proizvod neće svideti. Ja sam se trudila da verno prikažem swatch-eve.

To je sve za ovaj post. Nadam se da vam se svidela recenzija i da će vam biti od neke koristi!

Hvala što čitate! :)


9 коментара:

  1. Baš sam bila uzbudjena sto će ovo stići kod nas, al kad sam videla u drogerijama, prvo sam pomislila koje s*anje. :-D
    Mislim da su ovu hajlajt nijansu namenili za ispod očiju kao trougao što se stavlja, zato nema šimera.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguce, da je za ispod ociju, ali ne vidi se nigde na licu jednostavno! Ja nisam ni znala da stize nova kolekcija i onda kad sam videla ovo bilo je ....must have now!!! XD

      Избриши
  2. Ja sam jedva čekala da stigne ova paletica, tako da sam sada pomalo tužna jer je loša. Baš šteta, lepo izgleda. :/

    ОдговориИзбриши
  3. Deluje mi da se Essence nije baš potrudio oko ovih novih proizvoda...Sve u svemu,super post,divne slicice 😘
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Анониманјун 23, 2016 11:46 PM

    i ja sam se odusevila kad sam je videla, i naravno da sam morala da je kupim :D imam je vec skoro 2 meseca, samo sam kontur nijansu koristila par puta, cisto da ne bude da mi stoji i skuplja prasinu, ali ovo ostalo sam samo pipnula i toliko :/ bas sam se razocarala

    ОдговориИзбриши
  5. Veoma dobro i detaljno opisano!Zapratila sam blog,nadam se da ces i ti mene na mom blogu😳
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши