Majski favoriti

18:35:00 Unknown 0 Comments





Pozdrav devojke!

Današnji post biće o  proizvodima koje sam najviše koristila tokom maja.
Ovih postova neće biti svakog meseca sigurno, zato što mi se retko kada desi da nađem nešto što mi baš toliko odgovara da ga skoro svakodnevno koristim. Ovaj mesec je izuzetak pa otuda i ovaj post. :)

Da ne dužim više, evo fotki i swatcheva:



Make up Atelier Paris paleta






Rimmel Lasting Finish Kate - 45
Aura lip Liner - 49
NYX highlihgter - Ice Queen




Ebelin četkica za blend
Sephora Outrageous volume
Minđušice H&M



Weleda Iris
48 krema za ruke



Eto, to su moji favoriti ovog meseca, neki od njih su i noviteti kupljeni početkom meseca, ali su mi se jako svideli (što se da primetiti ).


Nadam se da vam se sviđaju moji favoriti, a sledeći post će biti o novitetima za mesec maj!




Hvala što čitate! :)

0 коментара: