Noviteti - April

20:52:00 Unknown 9 Comments

Pozdrav svima!

U današnjem postu pokazaću vam šta sam kupila u aprilu mesecu, osnosno od prošlog posta sa novitetima.




Krenuću od slatkih Golden Rose senki:

Paleta senki - Neon Line 107, koštala je 620 dinara. 
Za sada nisam baš zadovoljna ovom paletom. Pojedinačne senke su, čini mi se, dosta kvalitetnije.

Mono senke - 203 - mat roze
                     - 204 - svetlucavo bež boja ( po 220din)


Zatim :

Lip smacker "Coca Cola" - divan balzam za usne, preeeeeedivan ukus Coca cole. Kupila sam je u nekoj trafici za 320din.

Essie "fill the gap" - lak za negu slabih i ispucalih noktiju. Kupljen za 329din u DM-u na sniženju.

Rimmel 700 "Naughty Nude" - njega sam dobila na poklon pa ne znam tačnu cenu, ali mislim da su rimmelovi ruževi oko 500din.

Ove 2 četkice sam kupila u nekoj manjoj parfimeriji u Ns po ceni od 120 dinara, meni su super za nanošenje senki na kapak.



Sledeći su : 

Twirly gumice za kosu. U pakovanju ima 3 komada i koštaju oko 120dinara u Alexandru.

Nyx HD "CW02" - tečni korektor. Meni su super ovi korektori! Cena im je 560din u Alexandar Cosmetics-u.

Nyx "Ice Queen" - highlighter, refil za Nyx contour paletu. Košta 500dinara u Alexandru.

Sephora Lip Stain - Mislim da je u nijansi 06, a košta 1300dinara.

Sephora "Outrageous volume" - malo pakovanje maskare, ima silikonsku četkicu, i košta oko 700din u Sephori.

Sephora "16 NudeBeige" - mala olovka za usne plaćena oko 600din.


Na ovogodišnji sajam kozmetike sam išla isključivo zbog Make Up Atelier Paris štanda, i naravno da sam morala nešto da kupim!

Make Up Atelier Paris "T02" - predivna paleta, sve senke su prelepe! Divno se blendaju, i fantastične su pigmentacije. Druga po redu se može koristiti i kao rumenilo. Sa 20% popusta koštala je 4400 dinara.

Nove Blush četkice koje su se pojavile kao noviteti na sajmu su me baš oduševile kad sam ih videla, a takođe i kada sam ih isprobala

7a - četkica za rumenilo,  990 dinara u Alexandar Cosmetics-u.
32a - četkica za konturisanje, 550dinara takodje u AC.


I malo preparative:

Avon neseser - obožavam providne nesesere, pa sam morala ovaj da naručim kad sam ga videla u katalogu.

Avon "Instant Repair 7" - ovaj šampon sam videla kod Bisere, jako ga je hvalila pa sam se ja naravno isprimala i naručila ga.

Ova 2 proizvoda iz Avona su koštala zajedno 650din, a ne znam pojedinačnu cenu.

Balea tonik za lice - sa salicilnom kiselinom i cinkom. Cena mu je bila 220din u Dm-u na sniženju,

Ebelin Konjac sunđer - fantastična stvar za čišćenje lica za 300din.


To je sve za ovaj post. Nadam se da vam se sviđaju moji noviteti! Pišite mi da li vam znači da pišem cene ili da taj deo ubuduće izostavim?

Hvala na čitanju :)

9 коментара:

  1. Cene su skroz ok, čisto da se devojke mogu orjentisati ako im je ograničen budžet. :-) Sminka je sva super, nadam se da ce uskoro biti recenzija.. Ovaj balea tonik zelim bas :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na odgovoru draga! Biće recenzija sigurno, a što se tiče tonika, probaj i onaj sa voćnim kiselinama, meni su jako slični. Samo imaj u obziru da sadrže alkohol!

      Избриши
  2. Jedva cekam da cujem tvoje utuske o samponu...A T02 je moja omiljena paleta zauvek kao i lip stain sephora karmini. Moram da probam te cetkice💟

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako mi verujes nisam ga jos isprobala, a nadam se da ce mi biti bar upola dobar kao tebi! A bila si u pravu za make up atelier, predobre su! Kiss

      Избриши
  3. Slobodno piši cene,to uvek dobro dodje :D .Četkice mi deluju super,posebno ova 7a,jedva čekam da je probam.A za Lip Smacker izgeda delimo isto mišljenje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 7a je malo grublja pošto je od prirodne dlake, ali super joj je oblik. Ja bih lip smacker pojela xD

      Избриши
  4. Samo mala ispravka: konjac sundjer je marke ebeline, ne alverde, i košta 299 din :)
    Diiivni noviteti, cetkice se moraju ispipkati!
    Samo mi reci ime no name parfimerije u kojoj si uzela cetkice za oči, jer sam odatle :) Hvala i pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eee hvala na ispravci, promenicu sada. A parfimerija je neka mala kod Riblje pijace, ne znam kako se zove, ali mislim da ne mozes da je omasis.

      Избриши